Σάββατο, 19 Απριλίου 2014

ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΣΤΗΝ Ν. ΚΟΡΕΑ


Είθισται τα αεροπορικά ατυχήματα να αποτελούν πεδίον μελέτης από τις αεροπορικές εταιρίες και τις κατασκευάστριες προς αποφυγήν νέων παρόμοιων ατυχημάτων.


Τι γίνεται όμως με τις Ναυτιλιακές εταιρίες; Τίποτα απολύτως.

Ο ναυτιλιακές εταιρίες δεν διδάσκονται από τα ναυάγια, δεν ακολουθούν κανόνες ασφαλούς πλοήγησης, δεν εκπαιδεύουν το προσωπικό τους, δεν κάνουν ασκήσεις ετοιμότητας.

Μόνο εμείς στην Ελλάδα και μετά το πολύνεκρο ναυάγιο του οχηματαγωγού «Ηράκλειον» έχουν καθιερωθεί κάποια μέτρα, όπως τα όρια των Μποφώρ για την ακτοπλοΐα, και τίποτα άλλο.

Έτσι το ναυάγιο του Sea Diamond, στην Σαντορίνη, του «ΣΑΜΙΝΑ» στην Πάρο, και του «La Concordia” στην Ιταλία δεν έγιναν μαθήματα διεθνώς.

Τώρα έχουμε το ναυάγιο στην Ν. Κορέα, αύριο κάπου αλλού, όσο θα ταξιδεύουν μονοπύθμενα πλοία για να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη των εφοπλιστών.

Δεν υπάρχουν σχόλια: