Σάββατο 11 Ιουλίου 2009

H GPO ΚΑΙ Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΤΕΡΟΣ






ΑΝ ΣΕ ΞΕΦΩΝΙΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΚΟΣΜΟΣ ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ


ΑΚΟΥΣΕ ΤΙ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ, ΘΕΟΔΩΡΙΚΑΚΟ, ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, MEGA, OI «ΛΕΒΕΝΤΕΣ» ΤΟΥ ΥΠΟΚΟΣΜΟΥ:

ΑΠΟ: http://www.tvxs.gr/

Ποιος στηρίζει την κυβέρνηση;

Στις συζητήσεις Τρομπούκη-Βλαστού ο Καλογρίτσας παρουσιάζεται από τον πρώτο ως ο άνθρωπος που στηρίζει την κυβέρνηση μέσω της εταιρείας δημοσκοπήσεων GPO στην οποία είναι βασικός μέτοχος:


ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Άκου τώρα, εκεί στέκονται προσοχή…


ΒΛΑΣΤΟΣ: Ναι…


ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Κυβερνήσεις


ΒΛΑΣΤΟΣ: Ρε το ξέρω αυτό ρε τρελοκομείο, το ξέρω δε σου λέω όχι, κατάλαβες;


ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Εκεί στέκονται προσοχή, ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ αυτή τη στιγμή στηρίζεται από αυτόν τον άνθρωπο…


ΒΛΑΣΤΟΣ: Ρε το κατάλαβα τι λες, κατάλαβα τι λες, ωραία…


ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Όταν οι δημοσκοπήσεις που βλέπεις στην τηλεόραση…


ΒΛΑΣΤΟΣ: Ναι, ναι, τα ξέρω, τα ξέρω…


ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Της GPO


ΒΛΑΣΤΟΣ: Ναι, ναι, ναι…


ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Από πίσω είναι αυτός, αυτός τα βγάζει, αυτός τα κάνει, αυτός τα φτιάχνει…


ΒΛΑΣΤΟΣ: Έτσι μπράβο…


ΤΡΟΜΠΟΥΚΗΣ: Λοιπόν, επειδής εγώ ξέρω πολλά, εκεί που είμαι να ξέρεις έτσι; Όλα, όλα τα νταραβέρια τα ‘χω κάνει εγώ, εγώ είμαι η εμπιστοσύνη του, αυτουνού, κανένας άλλος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: