Τρίτη 26 Μαΐου 2009

ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗΣ






Στις επαναληπτικές εκλογές στην Β΄ Αθηνών, όταν ο Τσοβόλας έχασε την έδρα του λόγω του Β. Κόκκινου και του Ειδικού «στρατοδικείου», η τότε Ν.Δ έδωσε το σύνθημα: «ψηφίστε Β. Λεβέντη».
Βέβαια τότε οι ψηφοφόροι δεν «τσίμπησαν» και ψήφισαν Αλέξανδρο Μαγκάκη.
Σήμερα το καρτέλ Μπόμπολας, Λαμπράκης, Βαρδινογιάννης ρίχνει το σύνθημα: «ψηφίστε οικολόγους». Ποιους οικολόγους: όποιους ν’ανε. Αρκεί να μη κατευθυνθούν οι ψηφοφόροι στο ΠΑΣΟΚ.
Επιστρατεύει γι’ το σκοπό αυτό τις εταιρείες προπαγάνδας MRB, και GPO και προσπαθεί να μετακινήσει δημοκοπικά το ποσοστό που χάνεται από την Ν.Δ. προς τους οικολόγους.
Θα τσιμπήσει ο κόσμος; Σε ένα βαθμό ναι. Η θεαματικότητα των «πρωϊνάδικων» και « μεσημεριάτικων» τηλεοπτικών εκπομπών των ιδιωτικών καναλιών το αποδεικνύει. Δυστυχώς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: