Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ

Ενα γράμμα στο Blog "πιτσιρίκος": Καλέ μου πιτσιρίκο, σου γράφω από ανάγκη να επικοινωνήσω με έναν άνθρωπο που να νιώθω ότι έχει να μου πει κάτι. Αφορμή ήταν ένα βλέμμα, ναι ένα βλέμμα. Του πατέρα μου, παιδιάτρου επί 35 συναπτά έτη ή κάπου τόσα τέλος πάντων. Άγιο τον αποκαλούν οι ασθενείς του, έχει σώσει ανθρώπους από σίγουρο θάνατο, έχει δει παιδιά χωρίς να πάρει χρήματα αμέτρητες φορές και σήμερα, μετά από την κατάθεση της ψυχής του και της ζωής του ολόκληρης στο λειτούργημα της ιατρικής, έχει απέναντί του αυτήν την τραγελαφική μπουγελόφατσα, τον Γεωργιάδη !!

Το μέλλον αβέβαιο, οι απειλές και οι εκβιασμοί δίνουν και παίρνουν, τα σενάρια για την επόμενη μέρα επιστημονικής φαντασίας. Υγεία είναι, μου είπε χθες ο πατέρας μου, δεν είναι παιχνίδι, και διέκρινα βαθειά γλυκύτητα και στοργή, τη ζέστη που μόνο μέσα σε μια οικογένεια συναντάς. Κατάλαβα πόσο την αγαπάει τη δουλειά του ο πατέρας μου και πως η σχέση του με την κυρία αυτή είναι σχέση έρωτα και όχι γάμου. Ας κλείσει λοιπόν ο Γεωργιάδης τον ΕΟΠΥΥ, το ΕΣΥ, το ΕΚΑΒ, τον Ευαγγελισμό, το ΕΛΠΙΣ, το ΣΩΤΗΡΙΑ και ό,τι άλλο θέλει. Η υγεία δε θα πεθάνει, όσο υπάρχουν οι άνθρωποί της θα την υπηρετούν, θα τη φροντίζουν και θα τη σέβονται. Και για να συνεχίσω το ψυχογράφημα, τι ξέρει από Ιατρική αυτός, μου λέει και διέκρινα ένα ελαφρύ μειδίαμα … είναι σαν να πάω εγώ και να μιλήσω στους δικηγόρους, μπορώ ; Δεν μπορώ… μιλάει, μιλάει και τι λέει ; και το βλέμμα του είχε τη συγκατάβαση που νιώθουμε μπροστά στην ασχετοσύνη και την ηλιθιότητα αυτών που νομίζουν πως τα ξέρουν όλα αλλά στην πραγματικότητα δεν έχουν ιδέα. Υ.Γ.: Μία ευχή έχω για σένα: να είσαι πάντα καλά και να γράφεις αιώνια !! Με πολλή αγάπη, η πιστή και ακούραστη αναγνώστριά σου, Ελπίδα

Δεν υπάρχουν σχόλια: