Σάββατο 25 Μαΐου 2013

ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΑ

  Θυμάστε  το  «δόγμα»  Βουλγαράκη;  Παίρνω  δάνειο  από  την  τράπεζα  (  ΠΕΙΡΑΙΩΣ)  και  με  τα  χρήματα  αγοράζω  έναν  όροφο  στον  «Πύργο  των  Αθηνών»  στον  οποίον  στεγάζεται  ένα  υποκατάστημα  της  τράπεζας.  Στην  συνέχεια  νοικιάζω  τον  όροφο  στην  τράπεζα  και  με  το  ενοίκιο  ξεπληρώνω  το  δάνειο!
  Το  δόγμα  αυτό  ακολουθούν  όλοι  οι  τίμιοι  καπιταλιστές.
  Ο  Μελισσανίδης  (  και  ο  Κοπελούζος,  γιατί  να  το  κρύψουμε  άλλωστε  ),  πρώτα  κέρδισε  τον  «διαγωνισμό;»  του  ΟΠΑΠ  προσφέροντας  χαμηλότερο  τίμημα  από  την  χρηματιστηριακή  του  αξία,  και  μετά  ζητάει    δάνειο  από  την  «ΕΘΝΙΚΗ  ΤΡΑΠΕΖΑ»  για  να  ξεπληρώσει  την  αγορά  του  ΟΠΑΠ.
  Θέλετε  και  άλλα;
  Είμαι    (Μεγάλο)  εργολάβος  δημοσίων  έργων.  Μου  χαρίζουν  τα  διόδια  των  εθνικών  οδών  για  να  εισπράττω  το  αντίτιμο,  το  οποίο  αυξάνω  κατά  βούληση,  και  με  τα  χρήματα  που  θα  πάρω  θα  έχω(;)  την  υποχρέωση  να  κατασκευάσω  άλλους  εθνικούς  δρόμους  που  την  εκμετάλλευση  των  καινούργιων  διοδίων  θα  την  έχω  εγώ  για  καμιά  30αριά  χρόνια  για  να  κερδίσω   κάτι  και  εγώ  ο  καημένος!  

Δεν υπάρχουν σχόλια: