Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Η ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ



ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ

Είμαι μαλάκας επειδή δουλεύω καθημερινά πάνω από 12 ώρες
Είμαι μαλάκας επειδή δουλεύω και τις 12 ώρες σαν σκυλί
Είμαι μαλάκας επειδή αμείβομαι για τις 12 ώρες σαν σκυλί
Είμαι μαλάκας επειδή αυτό θα το κάνω πάνω από 35 χρόνια
Είμαι μαλάκας επειδή πληρώνω την εφορία μου σαν μαλάκας
Είμαι μαλάκας επειδή πληρώνω ΦΠΑ 23%
Είμαι μαλάκας επειδή πληρώνω και την έκτακτη εισφορά
Είμαι μαλάκας επειδή πληρώνω και το τέλος ακίνητης περιουσίας
Είμαι μαλάκας επειδή πληρώνω και το ΤΑΠ
Είμαι μαλάκας επειδή πληρώνω και τέλη κυκλοφορίας
Είμαι μαλάκας επειδή πληρώνω και τις ασφαλιστικές μου κρατήσεις
Είμαι μαλάκας επειδή στο τέλος θα πάρω ένα αρχίδι για όλα αυτά

Δεν θα ήμουν μαλάκας αν δεν έκανα τίποτα απ’ όλα αυτά, θα χρώσταγα στο κράτος κανα εκατομμύριο € , ( θα ήμουν ελεύθερος και ωραίος με περιοριστικούς όρους να μη φύγω από την ψωροκώσταινα ), και θα άφηνα όλους τους πάρα πάνω μαλάκες να πληρώνουν αντί για μένα.
Έτσι δεν είναι ρε Θόδωρε; Γι’ αυτό είμαι μαλάκας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: