Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ






Κάτι συμβαίνει με το μετρό της Αθήνας. Τα έργα για την επέκταση καθυστερούν δραματικά, οι καινούργιες διαδρομές αναβάλλονται για το απώτερο μέλλον, οι σταθμοί Αγ . Παρασκευής, Νομισματοκοπείο, Χολαργός, και Χαϊδάρι ενώ έπρεπε να έχουν παραδοθεί μέχρι τις αρχές του 2009 τώρα προγραμματίζονται να λειτουργήσουν μετά το 2010.
Το «κλείσιμο» των σταθμών της Δουκίσης Πλακεντίας και του Χαλανδρίου προκειμένου να κατασκευαστούν οι ενδιάμεσοι σταθμοί, μετατίθεται από μήνα σε μήνα και όταν γίνει, αυτό θα σημάνει την διακοπή πρόσβασης στο Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος για μεγάλο χρονικό διάστημα ίσως και μεγαλύτερο του ενός έτους.
Εργολαβικές εταιρίες που αναλαμβάνουν τα έργα με μειοδοτικούς διαγωνισμούς και όχι με «μαθηματικό τύπο» πτωχεύουν και άλλες που δεν «κερδίζουν» τους διαγωνισμούς καταφεύγουν στα Ελληνικά δικαστήρια και τα Ευρωπαϊκά με αποτέλεσμα να μη προχωράει τίποτα.
Η συχνότητα των δρομολογίων άρχισε να γίνεται ολοένα και αραιότερη. Φθάνει τα 10 λεπτά αναμονής στις ώρες αιχμής έως και 15-17 λεπτά τις νυκτερινές ώρες και σε μέρες αργίας.
Η καθαριότητα στους συρμούς μάλλον τείνει να γίνει ανύπαρκτη και στους σταθμούς είναι σε «έκπτωση» σε σύγκριση με το πρώτο διάστημα της λειτουργίας του μετρό.
Η «ασφάλεια» στους σταθμούς έχει εξαφανισθεί. Έτσι άρχισαν να κυκλοφορούν ανενόχλητοι, κλέφτες, επαίτες, πρεζόνια που ζητιανεύουν και προκαλούν τους επιβάτες.
Το προσωπικό που «παρακολουθεί» από τις κάμερες τις αποβάθρες ή κοιμάται ή απεργεί γιατί δεν είναι δυνατόν να μη βλέπει επιβάτες που ανάβουν τσιγάρο ή καπνίζουν στις αποβάθρες ή κρατάνε κυπελλάκια του καφέ ή πρόχειρο φαγητό που πήραν από την πλησιέστερη καφετέρια.
Γιατί τέτοια απαξίωση στο ΜΕΤΡΟ και πού θα σταματήσει η κατρακύλα;
Τι λέτε κ. Σουφλιά;

1 σχόλιο:

Αλέξανδρος είπε...

Είμαι πολύ ευχαριστημένος απ' το Μετρό. Δεν έχω κανένα παράπονο για την καθαριότητα, τη συχνότητα των δρομολογίων και το κάπνισμα. Είμαι αντικαπνιστής, και δεν έχω συναντήσει κανένα πρόβλημα στο μετρό--μόνο στους σταθμούς του προαστειακού έχω έρθει αντιμέτωπος με καπνίζοντες.

Για τις καθυστερήσεις στα καινούργια έργα, μάλλον έχεις δίκιο, αλλά είναι καινούργιο αυτό; Και στην αρχή δεν τραβούσε για χρόνια η κατασκευή του;

Για την ασφάλεια δεν ξέρω αν έχει χειροτερέψει. Μου έκλεψαν το κινητό από την τσάντα μου πρόσφατα, μάλλον στο Μετρό, αλλά παρ' όλα αυτά νοιώθω πιο ασφαλής απ' ότι στο δρόμο.

Για το φαγητό, έχω δεί μερικούς να τρώνε, αλλά δεν ξέρω αν το κάνουν εσκεμμένα ή από άγνοια μια και δεν υπάρχουν αναρτημένες απαγορευτικές πινακίδες.