Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΟΚΟΡΑΣ

        
     
Η  Αλεπού  και  ο  κόκορας.

Μια  φορά  και  ένα  καιρό  ένας  κόκορας  βρέθηκε    μπροστά  σε  μία  πεινασμένη  Αλεπού.

Η  αλεπού  ετοιμάστηκε  να  κατασπαράξει  τον  κόκορα. 

Ο  κόκορας  βλέποντας  τον  κίνδυνο  άρχισε  να  παρακαλεί  την  αλεπού  να  μη  τον  φάει  προβάλλοντας  κάποια  επιχειρήματα  προκειμένου  να  πείσει  την  αλεπού. 

« Μη  με  φας  καλή  μου  αλεπού,  γιατί  είμαι  χρήσιμος  εγώ  στους  ανθρώπους.  Κάθε  πρωί  τους  ξυπνάω  με  τα  κακαρίσματά  μου  για  να  πάνε  στις  δουλειές  τους»

«Ναι ,  του  αντέτεινε  η  Αλεπού  αλλά  ξυπνώντας  τους   αυτοί  με  βλέπουν  και  με  κυνηγάνε».

  «Εγώ  της  λέει  ο  κόκορας  που  είμαι  καλός  και  προσέχω  τις  κότες  για  να  μη  πάθουν  κανένα  κακό».

  «ναι  του  λέει  η  αλεπού  γι  αυτό  δεν  μπορώ  να  τις  πιάσω  και  να  τις  φάω».

Τελικά  δίνει  μία  η  αλεπού,  αρπάζει  τον  κόκορα  και  τον  τρώει.

  Ηθικό  δίδαγμα  ή  επιμύθιον: 

  Όποιος  έχει  αποφασίσει  να  σε  φάει,  θα  σε  φάει  τελικά  ότι  και  να  κάνεις  ότι       επιχειρήματα  του  προβάλεις  έστω  και  αν  είναι  πειστικά. 

  Σήμερα  έχει  αποφασίσει  η  Γερμανία  να  μας  φάει  και  θα  το  κάνει.

  Την  απόφαση  θα  την  ανακοινώσει  το  Σάββατο  το  βράδυ  που  είναι  κλειστές  οι  αγορές  και  οι  τράπεζες.

  Από  την  Δευτέρα  θα  ισχύει  capital  control,  τρόφιμα  με  το  δελτίο,  και  ουρές  για  συσσίτια. 


 



Δεν υπάρχουν σχόλια: